ZWROTY ZAKUPÓW
Zwrotów produktów kupionych w sklepie internetowym Wysoko Nisko można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupów. Aby dokonać zwrotu należy:
- Poinformować nas o chęci zwrotu – oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną lub w formie tradycyjnej, treść oświadczenia można sformułować samodzielnie lub też skorzystać z naszego formularza pobierz formularz
- Odesłać zwracane produkty, razem z ewentualnym oświadczeniem i dowodem zakupu na nasz adres: Wysoko Nisko, ul. Tadeusza Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń
- Zamówienie można odesłać bezpłatnie za pomocą strony Szybkie Zwroty InPost lub na własny koszt dowolną metodą wysyłki na adres sklepu stacjonarnego.
Ważne:
Zwrotom nie podlegają produkty tańsze niż 50 zł oraz przygotowane na specjalne zamówienie (np. przycięte odcinki liny).
Prawo do zwrotu stosuje się, gdy Klient kupuje jako konsument, czyli:
a) nie prowadzi działalności gospodarczej
b) prowadzi działalność gospodarczą i jako osoba fizyczna kupuje przedmiot na potrzeby swojej działalności, ale zakup nie ma charakteru zawodowego – dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych
REKLAMACJE
Wszystkie produkty sprzedawane przez sklep internetowy Wysoko Nisko objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
W przypadku reklamacji produktów objętych gwarancją producenta można kontaktować się bezpośrednio z producentem/dystrybutorem lub dokonać reklamacji za pośrednictwem sklepu Wysoko Nisko.
W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, a następnie wypełnienie formularza reklamacji. pobierz formularz
Czyste reklamowane produkty z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy odesłać na nasz adres: Wysoko Nisko ul. Tadeusza Kościuszki 41/41, 87-100 Toruń
Do reklamacji gwarant powinien ustosunkować się w ciągu 14 dni.
Comments are closed.